dormakaba
Newsletter dormakaba

Tydzień konferencyjny dormakaba

Przedostatni tydzień września można nazwać tygodniem konferencji.

Nasza firma brała udział w 3 wydarzeniach

Konferencji Inwestycji Hotelowych "NOWOCZESNY HOTEL 2017"

Spotkanie profesjonalistów poświęcone inwestycjom hotelowym w Polsce

W samym sercu trójmiasta w Hotel Scandic Gdansk**** (vis a vis Dworca PKP Gdańsk Główny) 14 września odbyła się konferencja Inwestycji Hotelowych "NOWOCZESNY HOTEL 2017".

Poświęcona była projektowaniu, budowie i rozbudowie rynku biurowo-hotelarskiego w Polsce. Dedykowana kluczowym producentom i dystrybutorom materiałów, technologii i rozwiązań wykorzystywanych przy budowie obiektów hotelowych.

Współczesny rynek hotelarski to zaawansowana, zintegrowana infrastruktura sieci łącząca obszary związane z codziennym życiem i pracą gości hotelowych, dlatego coraz częściej hotele są projektowane jako jeden z elementów np. centr i galerii handlowych, obiektów biurowych czy infrastruktury np. kolejowej (dworce) czy lotniczej (terminale).

Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem.

Firmę reprezentowali Dyrektor Działu Obiektowego Dariusz Mirczak oraz kierownik Doradztwa Obiektowego Rafał Stramski.

Po prezentacji na naszym stoisku zgromadziła się duża ilość osób zainteresowanych szerokim portfolio produktów dormakaba.

Wszystkim zainteresowanym i odwiedzającym chcieliśmy podziękować.

XIV Forum Hotelowe

W piątek uczestniczyliśmy w XIV Forum Hotelowym, organizowanym przez Instytut Rynku Hotelarskiego w Hotelu InterContinental w Warszawie. Instytut Rynku Hotelarskiego jako uznana firma doradcza i szkoleniowa od lat przyciąga na swoje konferencje licznych gości z całej Polski, z obiektów o różnej wielkości i różnym charakterze.

Forum było idealną okazją do zaprezentowania naszych produktów dla hoteli. Podczas prezentacji przedstawiliśmy rozwiązania, dzięki którym hotel od samego wejścia aż po pokoje będzie innowacyjny, komfortowy i niepowtarzalny. Na stoisku można było zobaczyć zamki hotelowe, a także okucia elektroniczne w ciekawym, nowoczesnym designie, wszystkie można było otworzyć jedną kartą. Zapraszaliśmy również na wirtualną podróż w świat dormakaba, dzięki naszemu systemowi VDC ( Virtual Design Center).

Konferencja dla producentów i dystrybutorów systemów klucza w firmie Dar-mar

W Kobyłce 16 września, odbyły się coroczne Dni Otwarte firmy Dar-Mar, a dormakaba po raz kolejny brała w nich udział. Na naszym stoisku prezentowaliśmy systemy wkładek, ale również wykorzystaliśmy okazję do zaprezentowania zamków hotelowych i okuć elektronicznych, którymi klienci byli także bardzo zainteresowani. Nasze VDC (wirtualne centrum) przyciągało wielu gości, którzy byli pod wrażeniem możliwości nowoczesnych technologii. Targi zakończyły się uroczystą kolacją, której akompaniował zespół muzyczny. Goście bawili się do samego rana.

Wszystkim uczestnikom i gościom serdecznie dziękujemy